пятница, 8 февраля 2013 г.

твір чому ми так розмовляємо?

Цього тижня сталася вдносно кругла дата у вдомого Олега Мнгальова.Особисто мен дуже примно, що на цьому блоз з"являлися його цкав, феричн, епатажн, барвист картини.Його творчсть я класифкую як неоавангард зважаючи на його спадковсть у мистецтв, на сповдуван ним художн та загальноестетичн принципи, на особливост його етстетики та творчу манеру.Шкода, що через географчн причини Олег недостатньо розкручений саме в Кив (значно менше, нж мг би сподватися його талант), а його недавня велика ретроспективна виставка там була мало прорекламована  тривала недовго.Але свдчу його "Мавки" справили справжнй фурор на "Гоголь-Festi" у вересн мсяц.Зичу Олегу успхв, здоров"я, розквту творчост, мистецьких осяянь та багато багатих замовникв!"Нова газета по-полтавськи" днями надрукувала велике нтерв"ю з Олегом, яке пропонумо Вашй уваз. (Привтання Олегу можна залишати у вдгуках пд цим текстом.) _________________________________________________27 жовтня вдсвяткував свй перший серйозний ювлей добре вдомий  в Укран,  в Захднй ґвроп художник Олег Мнгальов. 17 з свох рокв пан Олег жив  працював у кранах ґвропи, в основному у Великобритан. За ним, як за кожною з вдомих особистостей, тягнеться шлейф домислв, плток, припущень. Наприклад, хтось посяв чутку, що Олег був одружений у Нмеччин... Встановити стину найпростше, задавши об'кту пильно уваги пряме запитання:- Пане Олеже, чи правда, що в ґвроп у вас залишилася дружина?- Я не був офцйно одружений на тй жнц, але у Великобритан у мене  син Олександр, йому вже 16 рокв.- А як ви опинилися в тй кран?- У Великобритан я опинився 1989 року на хвил зацкавленост так званим радянським поставангардом, соцартом  т.п. До знайомства з англйкою, вд яко у мене  син Олександр, я вже мав чотири персональн виставки в центр Лондона, а також у найбльшй галере Великобритан, котра знаходиться на Букнгем Палас Роад. ¶ тому мо м'я вже було досить вдоме, на початку 90-х означене в енциклопед "Про тих, хто в мистецтв". Однак нша хвиля почала затоплювати економку Заходу саме на початку 90-х так звана рецеся. Вже псля 1992 року колекцонери раптом перестали купувати твори митцв та вкладати грош. Це ж саме ми спостергамо зараз, у роц 2009-му. Але повернмося на початок 90-х. Все ж таки я мав  тод досить багато роботи,  це була в основному графка та замовлення на портрети. Велик мо полотна двометрово та трьохметрово довжини стояли повернутими зображенням до стни. Час продавати х минув,  я чекав кращих часв, та й взагал не поспшав розлучатися з моми найкращими творами: так твори у художника-майстра становлять головний фонд для ретроспективних виставок. Вони мене цкавили також як фонд експериментально лаборатор на майбутн. ¶ я мряв привезти ц картини саме до Украни, щоб вони увйшли в скарбницю сучасного укранського мистецтва. Вже 1996 року рецеся припинилася,  можна було знову органзовувати виставки та продавати картини. Але я зумв зберегти головну колекцю, а продавав в основному графчн твори, треба сказати, в досить великй клькост.фото Олега Журавльова- Чому ж ви не одружилися з матр'ю Олександра?- Я хотв, у принцип, на нй одружитись,  одружився б, але я ноземець, а  батько був проти замжжя за ноземцем. Мен важко було  втримати, бо весь час жив мж Лондоном  Москвою. Вза закнчилась повернувся в Москву, потм знову у Лондон... Я не мав там свого житла. Вона винаймала малесенький будиночок у провнц Уельс, потм похала до сво сестри, за 150 клометрв вд Лондона... Я приздив до не кожно недл, але мав роботу художника тльки в Лондон. Це було на початку 90-х рокв, Саша народився 1992 року. Пзнше моя кохана вийшла замж за англйця. Але я н в якому випадку не вдмовлявся вд дитини, намагався бачитися з сином. ¶ зараз ми передзвонюмося з ним, розмовлямо, вн зна, чим я займаюся, цну це. Син перейняв вд мене талант художника  успшно його розвива, вчиться зараз на дизайнера.- Мама пдтриму його вибр?СОНЦЕ МИТЦ¶В (холст, оля, 91 х 100) - Так, з цим усе в порядку. Грше з ншим його мама погано вдгукувалась про слов'ян, коли США та Англя воювали з Югославю. Ця жнка стала в якомусь сенс жертвою пропаганди телебачення, яка настроювала проти слов'ян  зокрема Рос... Також  не цкавила й Украна. Якось моя матнка по телефону  просила вивчати укранську чи росйську мови. Та дипломатично погодилась, але фактично  це не цкавило. Вона змушувала мене сповдувати виключно англйськ цнност, але це для поета та художника, котрий любить свою батьквщину, виявилось неприйнятним. Доходило до смшного... ¶нод я слухав по радо передач укранською та росйською мовами. Ця жнка пдходила з фразою -"O, Russian radio again!" та вирубала мй ланцюжок зв'язку з батьквщиною саме таким чином.- Ось як усе було... Отже, щодо вашого одруження в Нмеччин вигадка?- Абсолютна вигадка. Не знаю, хто це придумав. У Нмеччин я нколи не жив, одного разу пробув усього клька годин у Кьольн, коли прожджав через цю крану...ГАЛЮЦ¶НАЦ¶Я (холст, оля, 59 х 86) - А офцйно ви були одружен раз у Полтав?- Так, моя колишня дружина полтавка. Ми одружилися 2001 року, а 2006 розлучилися. Мй молодший син Микита живе з матр'ю.- Геронею вашо творчост часто бува жнка?- Головний сюжет мо творчост чоловче  жноче начало в гармон  в драматург, перипет, поднання, сумснсть  несумснсть... Те, що й склада драму життя ейфоря, екстаз, злети, падння, пдйом  знову падння й пдйом як на хвилях моря... Це   наше життя. Тому в мой творчост жнка, безумовно, виступа як героня. Також присутня рвнсть, утвердження краси самого по соб чоловчого й жночого начал.- Двч особисте життя у вас не склалося. А тепер ви хотли б знову одружитися?- Не виключено.- Якщо англйська неофцйна дружина молодша за вас усього на клька рокв, то колишня законна дружина бльш нж на двадцять... Вам подобаються набагато молодш жнки?Говерла. The Road to Tartar (холст, акрлк, 110х120) - Я цную жнок усякого вку, але чомусь полюбляю набагато молодших за себе. Та найбльше у жнках мене цкавлять х людськ якост. Жнка прикраша якийсь часовий вдрзок життя художника...- А на все життя?...- Це деально було б, але нод так не складаться. ¶нод, як кажуть, "человек предполагает, а Бог располагает". Життя це чистилище, й шукати щастя в житт навно. Бувають щаслив моменти, як посилаються згори,  треба бути вдячними за них, цнувати те хороше, що в тебе . Звичайно, ми не вчн у цьому свт, але в людини  безсмертна душа...- Ви врите в потойбчне життя?- Бльше того допускаю навть, що душа може втлюватися в цьому житт знову. А може залишатися завжди в раю  почуватися там прекрасно, не втлюючись. Але нод необхдно втлюватись для того, щоб нести свою мсю в цьому свт, виконувати призначення. ¶ якщо говорити про щастя, то стинним щастям  дотримуватися свого призначення, виконувати те, що ти вдчуваш як обов'язок. Я не бачу сенсу в житт, яке використовуться лише для задоволення, комфорту. Життя даться для виконання обов'язку.- Пане Олеже, ви врите, що знак зодаку, пд яким народився, може впливати на характер людини? ¶ хто ви за цим знаком?- Я вважаю, що людин треба вистрибнути з клтки зодаку. Не можна бути слпим астрологчним автоматом, бороботом. Хоча космчн процеси керують масовою свдомстю, пд впливом планет виникають революц  вйни,  саме в цй плоскост треба розглядати пророцтва Нострадамуса.За зодаком я Скорпон. ¶ врю, що як пори року впливають на процеси в природ, так  положення Сонця, Мсяця, сузр'в абсолютно ункальним чином форму особливост характерв. Ми повинн розглядати час у контекст стор тепершнього  майбутнього. ¶сторю майбутнього можуть бачити вибран, посвячен. Виходячи з образу майбутнього, вони являють суспльству формули  коди, в яких сконцентровано час майбутнього, що розгортаться пружиною.КУПАНИЕ КЕНТАВРА (холст, акрлк, 100 х 100) - Можна подумати ви врите у подорож в час...- А так, врю! ¶снують навть йогвськ практики подорожей у час. Всм вдома теоря циклчност часу (за цю теорю елементи минулого можуть повторюватися у тепершньому  майбутньому). Всм вдоме вдчуття, коли ми згадумо, що якась подя точно була з нами колись, хоча  не в цьому житт. ¶нод душа людини так  перебува все життя в пошуках втраченого часу, коли вона жила в духовному свт, духовному план. Реальнсть сучасно цивлзац в епоху постндустралзму, на жаль, не да багато шансв душ людськй злитися в гармон з свтом природи, а природа явля лик Бога. Колись для наших предкв храмами були особлив мсця на берегах рк, у священних дбровах... Тонше за нших вдчувають дивовижний свт природи люди творч. Суспльство без музикантв, поетв, художникв, як  посередниками мж свтом тонким  нашим матеральним приречене...- А за китайським календарем ви народилися...- У рк Кабана. За персидським календарем це рк Павича: можу сказати, що бачу в соб його риси. Подбно до Павича я розпускаю хвст мох дарувань в област лтератури, живопису  так дал. ¶нод це мене самого ставить у тупик. Я можу абсолютно з таким же ентузазмом займатися

Життва флософя автора ''Мстер полтичних смислв'' (ювлей художника Олега Мнгальова)

Пошук по блогах: 

Життва флософя автора ''Мстер полтичних смислв'' (ювлей художника Олега Мнгальова) | Укранська правда - Блоги

Комментариев нет:

Отправить комментарий